fredag, januari 25, 2013

Det blir aldrig som man (jag) tänkt sig

Och shoppingen då? Tanken var att jag behövde lite nya kläder men jag insåg ganska snart att miTT humör enbart drog mig till att fingra på stora svarta kläder så jag gav upp det målet ganska snart. Istället kom jag hem med idel ointressanta saker såsom ett par krokar till jobbet (att hänga upp ytterkläderna på, på kontorsdörren), en dyr-men-bra mascara, senaste Empire, nåt skumt hårpuder (frisören övertygade mig), en tesil, linsvätska, en halv kexchoklad (den kan kanske ha varit hel när jag köpte den) och en plattång.

Jag kan det där med shopping!

1 kommentar:

Iréne JB sa...

Har sagt det förut, det är ju så tråkigt att handla kläder. Fast nätshopping är okej. Då slipper jag trängas med alla andra. Nackdelen är att jag inte kan köpa byxor oprovade. Så då får det väl bli leggings och kjol i stället. Försökte ju ha köpstopp förra året, men det gick sådär (fick födelsedagspengar som jag handlade för på Gudrun Sjödén). I år har jag slängt en utsliten t-shirt och köpt två nya. Ska försöka vara restriktiv i år också.