söndag, januari 20, 2013

Söndag

Så var jobbhelgen över och jag ska sannerligen inte klaga. Ca 400 anställda och ingen som kände för att vara sjuk eller behöva min assistans, det hade jag faktiskt inte riktigt förväntat mig. Men ja, då hinns annat med istället.

M har väl passerat gränsen till sjuk nu och låter lite som jag gjorde för en vecka sedan. Superbt. Min tur att vakna av honom på nätterna. Därtill har jag drömt skumt hela helgen, vet inte vad det är min hjärna försöker säga riktigt.

Nu väntar lite städande under eftermiddagen (yippie!) så får vi se vad det blir sen. Ev blir det filmkväll i stan med Lil'sis, om logistiken tillåter. Idag har annars varit en sån där vacker, gnistrande dag då jag önskar att jag faktiskt var lite mer outdoorsie, dvs hängde på mig längdskidor eller iddes promenera och göra grillutflykt nånstans. Men nu är det inte riktigt så, även om det hade varit trevligt.

Inga kommentarer: