söndag, januari 20, 2013

Intag position soffläge

Humöret gick från nästan extatiskt städhumör till platt fall på några minuter i eftermiddag. Så ingen bio ikväll, iddes inte göra mig iordning, packa grejer och fara till stan helt enkelt. Men istället lagade vi mat tillsammans, såg Modern Family och någon blev uppiggad av den sjuke som egentligen inte skulle behöva anstränga sig idag. Sötmannen. Så jag klagar inte.

Måndag imorgon, första dagen på en fyradagarsvecka. Fast då har jag i och för sig jobbat varje dag sedan i måndags. Men det känns helt okej. Precis som en långhelg kommer att göra. Lönelånghelg dessutom (yeay!). Ska jag ha några önskemål igen (de brukar ju sällan slå in, inte minst pga min egen lättja) hade middag ute på nåt trevligt ställe varit önskvärt. Vi får se om jag lyckas få till något sånt.

Hoppas ni har en trevlig söndagskväll!

Inga kommentarer: