torsdag, november 01, 2012

Snart helg!

Hemma efter en lång dag på jobbet. Har gått upp till heltid från och med idag tydligen och det firades med en 12-timmars arbetsdag. Men jag fick faktiskt mycket gjort fram mot kvällen och jag ville få undan en del idag så att jag lättare kan uppnå målet att gå hem tidigt imorgon. Helst redan vid halvdag, det skulle vara ganska skönt det. Och det är alltid lite svårare att få saker gjorda när telefontiden fortfarande är igång och då kontoret är fullt befolkat. Jag har en deadline på måndag lunch och jag är inte långt ifrån att vara färdig, vilket känns bra. Då kanske jag kan släppa jobbet i helgen och bara vara ledig.

Vad jag ska göra vet jag dock inte. Jag försöker mitt bästa att boka in låtsasmaken på en "trängas-i-soffan-framför-film"-kväll och det ser ut att gå vägen. Stora krav jag har, va?

Inga kommentarer: