lördag, november 03, 2012

Tröttlördag indeed!

Vaknade klockan sju, steg upp, låste upp kattluckan och gick och la mig igen. Sen låg vi kvar i sängen till typ elva, såg konstiga saker på youtube och sov i omgångar däremellan. Steg upp, gjorde brunch som vi åt i soffan framför tv:n. La oss i soffan och somnade efter halva det senaste TBBT-avsnittet. Vaknade, satte igång senaste New Girl-avsnittet och somnade efter halva.

Sådär har det alltså varit hela dagen. Jag skulle ha kunnat sova stående nästan. Känner mig snudd på överkörd av en ångvält. Nu är mitt kära M ute och skruvar med nåt i carporten och jag försöker mitt bästa att vakna till liv. Jag menar, det är ju snart mörkt ute igen!

Har jag fått nån form av sömnsjuka? Lite frisk luft kanske gör susen. Over and out (pun intended)!

Ungefär såhär
(stolen from the internetz)

Inga kommentarer: