måndag, november 26, 2012

Framtidsutsikt; krokig crazy cat lady

I övrigt vet jag inte vad det blir imorgon på min lediga dag. Jag är lite sugen på att fara till gymmet faktiskt. Lite osäker på exakt vad jag ska kunna göra nu med mitt sneda bäcken och onda rygg, men motionscykel borde väl kunna funka? Crosstrainer, som är lite av min favorit, lär väl inte göra det. Jag har ett återbesök inbokat hos sjukgymnasten på torsdag, men som det verkade sist lär han inte göra några försök att få den här färdig-för-nödslakt-tjejen rak igen. Har fått tips om osteopater och naprapater och allt möjligt. Jag får väl försöka mig på nåt sånt. Men med tanke på att samtliga tycks ta ca 600 spänn per besök så hoppas jag ju i så fall att det blir bra ganska på en gång.

Men vi får väl se. Nu tänker jag i vart fall lägga upp benen en stund, omgärda mig med myskattorna i soffan och belöna mig själv med en Zeunerts julmust!

reactionsimages.tumblr.com

Inga kommentarer: