lördag, november 17, 2012

Slö - because I'm worth it!

Annars då? Jo, här har sovits. Jag hämtade ett halv glas rödvin och skulle sätta mig vid tv:n med låtsasmaken igår kväll. Efter en halv mun vin somnade jag i soffan klockan 21 tillsammans med M och sov sen tills han (som vaknade ganska snart igen och steg upp) kom och väckte mig kring midnatt. Jag satt uppe kanske en kvart och tänkte att jag nog inte skulle kunna somna igen men det gjorde jag. Och sov ända till halv åtta imorse!

Och efter det har det inte blivit många knop. M, som väl är lite mör efter magsjuka, och jag har mest befolkat soffan i horisontellt läge. Vi har sett dokumentär efter dokumentär, vetenskapsprogram och annat "vuxet" på den statliga televisionens kanaler. Vi har, tack och lov, ibland brutit av med lite humorserier; New Girl, som var riktigt roligt den här veckan, Modern Family och TBBT.

#caturday
Så ja, slöisar kan man säga. Och nu hojtas det från soffan att jag ska komma tillbaka, så det är väl bäst jag gör det. Imorgon blir det städning för hela slanten.

Hoppas ni har en mysig helg ni med!

Inga kommentarer: