lördag, november 10, 2012

Helg

I övrigt verkar vi inte vara några bra helgfirare direkt, jag och låtsasmaken. Jag har jobbhelg men även om jag egentligen stämplade ut vid halv elva så la jag undan jobbtelefonen för kanske 20 minuter sen. Då som först hade jag lyckats lösa en oväntat klurig bemanningsfråga under helgen. Men attans vad bra det känns när det är löst och samtliga verkar ganska nöjda! Nu hoppas jag att söndagens telefontid inte kommer med fler liknande situationer. Jag hade ju beställt en lugn helg?

Å andra sidan är låtsasmaken på jobbet också, så det är lite kvitt samma. Han for före lunch och känner jag honom rätt kommer han inte komma hem till en tidig middag direkt. Men det är han som ska stå för middagshandlingen så alldeles toksen hoppas jag inte att han blir. 

Sen står det ett par avsnitt av Downton Abbey i soffan med nämnda sällskap på min önskelista. Vi får väl se hur det blir med det.

Hoppas ni har en mysig helg!

Inga kommentarer: