fredag, november 23, 2012

Att sova gott på bio

Bion igår, Argo (2012), var för övrigt helt okej. Lite småseg i början, men det är ju i ärlighetens namn svårt att bygga upp bakgrund och personligheter till just en sådan verklighetsbaserad, politisk film utan att det blir lite småtrist en stund. Min stolsgranne tyckte dock att den var mer än lite tråkig. Efter att ha prasslat i sig jordens största chokladkaka tvärsomnade hon ljudligt med öppen mun. Hon verkade just vara på väg att rent av snarka när det hela räddades av någon blev skjuten på duken...


Det är annars kul att gå sådär nästan helt oförberedd på bio. Utan att riktigt veta vad man får. Oftast är det vinstlotter, åtminstone i mellanmjölksnivå. Recension av denna kommer!

Jag har varit lite mindre på bio annars den sista tiden. Såg att jag måste se en film till innan månaden är slut om jag ska behålla mitt guldkort ett år till. Och det vill jag ju. Får se om jag lyckas få med mig låtsasmaken eller nån vän på film i helgen eller till veckan.

Inga kommentarer: