måndag, november 12, 2012

Bättre begagnad

Snabbt var den flexdagen nästan förbi. Och jag har mest latat mig faktiskt. Bestämde att det var okej. Eller ja, jag har förvisso tvättat och hängt tre maskiner tvätt men det är nästan det enda nyttiga som har gjorts idag. 

Låtsasmaken har kommit hem, vi har lagat och ätit middag och nu sitter jag här och knådar min nacke i hopp om att den kommande huvudvärken ska backa ut igen. Imorgon måste jag nog ringa sjukgymnasten ändå. Det smäller som i nacken då och då, jag är alldeles öm mellan skulderbladen och det känns som att bäckenet och ryggraden valt att avsluta sitt samarbete för gott. Igår när jag handlade på Maxi med Lil'sis knorrade jag för varje vara jag sträckte mig efter. Som om bäst före-datumet redan var förbi sedan länge sen. Och riktigt så illa ska det väl inte få vara.

Så imorgon tar jag tag i det där. Hoppas jag.

Inga kommentarer: