söndag, november 11, 2012

Godnatt!

Jag har tagit flexledigt imorgon så jag känner mig lite trotsig mot tröttman ikväll. Jag skulle egentligen kunna somna stående men just för att jag faktiskt inte måste gå och lägga mig så vill jag inte. Väldigt vuxet.

Min lediga dag är planerad i städningens tecken, om jag nu inte lackar ur helt på den idén imorgon. Vi får se. Sen har jag faktiskt sett lite för lite film också, det är väl något som bör åtgärdas. För att inte tala om filmtidningarna som jag senaste tiden bara köpt men inte läst. Två Empire Magazine och en Total Film ligger och väntar, kanske vore något? Det är dessutom en aktivitet som kan utföras liggande, så det kanske blir det före toaborsten...

Nu ska jag vara lite snäll och bjuda mannen på varm choklad och se om jag orkar hålla mig vaken genom det senaste avsnittet av Greys Anatomy. (Fast är det samma snoozefest som det föregående avsnittet så vete tusan...)

Inga kommentarer: