lördag, januari 12, 2008

Någon dör och någon föds

Det börjar bli långt mellan inläggen här, inte bra. Kanske är det så att jag inte är på topp, men jag försöker. Inatt hade jag lite ångest över allt som inte är gjort, så jag måste få koll på lite saker idag.

Dagen har dock börjat lite blandat. Fanny ringde på förmiddagen och det blev ett nytt akutbesök (det andra denna veckan) till veterinären i Vännäs. Det blev också det sista för katten Rizzla. Jättesorgligt, men nu hade hon kämpat på tillräckligt. Fanny har gjort allt hon kunnat och kört på så länge hoppet fanns, men nu var det bra. Lite ont i hjärtat har jag, och var nog extra klängig med min fyrbenta familj när jag kom hem för en stund sedan.
Positivt i allt elände för Fanny var bebisen hon blev moster till idag. Hoppas det hjälper lite iaf.
Tappra Rizzla...känns lite svårt att greppa att hon är borta nu.

Inga kommentarer: