torsdag, januari 17, 2008

Resefunderingar

En vecka kvar tills jag måste ta mig till Stockholm igen. Och så händer en flygolycka i London. Känns ju skönt. I och för sig minskar kanske sannolikheten för att det skulle hända igen på bara en vecka. Eller funkar kanske inte sannolikhet så? Jag vet egentligen inte hur jag ska ta mig ner. Jag har inte än fått beviljad semester natten till fredag, för ev måste jag vara nere redan på torsdagen, beroende på vilka andra möten jag ska försöka få in samtidigt. Vårt fina personalprogram från VM-data på jobbet funkar tydligen inte i firefox varför min semesteransökan inte gick in som den skulle. Men nu är den iväg. Hoppas jag

Flyga är smidigt, det får erkännas. Och konstigt nog billigare än buss/tåget-alternativet. Nattåget går ju bort eftersom jag jobbar. Nackdelen med flyget är att det är så dyrt att ta sig från Arlanda in till stan sen, och antagligen åker jag före lönen kommer. Men det ska nog ordna sig. Bara jag bestämmer när jag ska fara och hur.

Inga kommentarer: