tisdag, januari 29, 2008

På väg hem igen

Bra att få en dag till lite jobb och återhämtning igår. Hann med en promenad i Fiskis, som jag måste säga är ganska fint på sina håll. Inatt har jag för första gången drömt om styrelsearbete och vaknat till ett par gånger av att jag tänkt att jag glömt nåt. Som jag sen inte har... Lite mycket fokus igår kanske.

Nu ska jag packa och ta mig till Arlanda. Ska bli lite skönt att komma hem, som alltid. Till mina gosekissar m.fl. Även om det varit en väldigt trevlig helg, trots att Joakim legat sjuk hela tiden.
Lite stress blir det idag trots allt. Är hemma vid ett, packa upp och vara lite social. Måste hinna sova ett par timmar eftersom jag nu lyckats vända dygnet helt och vaknar vi sju-åtta på morgonen. Sen möte med Ume-fi om kongress m.m och sen jobba natt igen.

Nu; flygångest. I helgen vill jag vara social och soffmysig!

Inga kommentarer: