söndag, januari 20, 2008

Blodtrycksfall

Ojoj, vilken stress jag plötsligt känner. Jobbigt när jag inte har full koll på läget. Lite extra virrig mitt i en arbetsperiod också. Kom hem imorse snurrigare än någonsin. Inte förvirrad alltså, utan snurrig. Med blodtrycket i knäna. Det snurrade när jag satt ner och när jag gick tog jag snedsteg och betedde mig säkert lite halvberusat. Det började plötsligt vid 6-tiden på jobbet och satt sen kvar. Känner mig fortfarande lite snurrig. Mattias, som var här, trodde att det var matbrist (delvis sant, iofs) så han tog med mig och handlade frukostfrallor och juice som jag tryckte i mig innan jag däckade i sängen. Jo, jag hann skapa en mejllista för medlemmar i Skåne och skicka på den också före läggdags... Om jag kände mig lite oföretagsam tidigare i veckan känns det som att jag, åtminstonde tidvis, är hyfsat effektiv just nu.

Inga kommentarer: