onsdag, januari 16, 2008

Hur dum får man bli?

Ett längre tag nu har jag gått runt med daglig (och nattlig) ångest över saker som blivit liggande och som jag inte fått gjorda. Ett av de största har nog varit styrelseprotokollet från förra mötet i Stockholm. Idag tänkte jag att det var lugnt här, jag hade huvudet med mig och skulle då ta tag i det. När jag öppnar dokumentet finns dock ingenting att tillägga. Protokollet är klart! Jag glömde helt bort att jag skrev på det en av nätterna i Sthlm då jag inte kunde sova. Alltså har det varit klart sedan den 13 december, men ändå tagit en stor plats i min ångestbuffert. Bra.

Nu låter det kanske som att jag hittar på för att spara mig själv, men det låg verkligen där färdigt. Om det nu inte är så (hoppas hoppas inte) att det var något jag tänkte lägga till som var viktigt som jag inte orkade formulera då. Jag vet att det saknas en reservation, men den har jag inte fått så den kan inte läggas till.

Åh, så himla dumt! Jag ska sparka mig själv en stund nu...

Inga kommentarer: