onsdag, december 12, 2007

Överfallet igen

Det känns verkligen ledsamt att läsa att det inte gått så bra för lärarens som blev nedstucken i Örebro. Trodde inte att det fortfarande var livshotande idag, men tydligen var det så. Verkligen tragiskt. Jag hade honom i en kurs, och han inspirerade mig verkligen. En av de bästa jag hade där, en otroligt karismatisk och kompetent person, med en lika karismatisk och kompetent fru. Det känns verkligen jättetråkigt, overkligt. Meningslöst, jag vet inte hur många sådana där överfall som ska komma innan man gör något drastiskt. Och ja, nu utgår jag helt utan att ha på fötterna egentligen, att det var ett dåd utfört av en psykiskt instabil person. Tillvägagångssättet tyder på det helt klart.
Ja, jag vet inte vad jag ska säga..känns bara overkligt och meningslöst.

Inga kommentarer: