lördag, december 15, 2007

Stockholmsdag nr4

Oj, man är lite seg idag känner jag. Snart slut på min lilla "semester" eller vad det nu är jag har. Känns inte som att jag hunnit det jag tänkt, och har lite press i hjärnan över vissa saker jag inte fått till riktigt. Men det löser sig kanske. Jag ska ju vara här ett dygn till. Idag blir det kort shopping (min shopping tycks mest bestå i att titta i affärer och kanske ännu mer på folk...) och sen ska jag villa bort mig i Solna till ett värdshus där Gudrun Schyman och hennes Jaques har glögg-grejs i eftermiddag. Ska bli trevligt, men jag vet inte alls vad jag ska förvänta mig, känner jag. Lite scary, men det blir nog bra. Efter det ska jag förhoppningsvis jaga fram en Gusten och umgås på nåt trevligt vis med under kvällen. Bra dag, helt enkelt.

Inga kommentarer: