onsdag, december 19, 2007

Försova sig

Det är rätt bra gjort att försova sig till ett möte som börjar 17... Men det gjorde jag idag. Lite stökig sömn idag helt enkelt. Mycket i huvudet och en del yttre störningar. Blev tex "lite sur" när min chef ringde kl 9 i morse, ca 45 minuter efter att jag faktiskt hade somnat. Svårt att kolla schemat kanske...att jag dessutom la en lapp i hennes fack imorse skulle man kunna ta som en hint att jag jobbat också. Men, ja det kanske är mycket nu.
Fick iaf svårt att somna om och sen har det varit andra grejer också. Vaknade 15 men tänkte att jag bara skulle sova en liten stund till. Som alltså blev lite för lång. Shit happens.

Ikväll ska jag nog bara göra inget. Och sen ta städdag imorgon och handla julklappar och mat på fredag. Sounds like a plan. Ser verkligen fram emot att slåss med alla andra som får lön på fredag. It's gonna be great!

Inga kommentarer: