torsdag, december 06, 2007

Free laundry day!

Åh, ledig dag! Min enda riktigt lediga dag den här veckan. Sex nätters jobb, jag kommer vara rätt död måndag morgon när det är över. Då blir det fi-möte hemma hos mig på eftermiddagen, och sen är det dags att packa för ett nytt besök i Stockholm. Styrelsemöte på tisdag igen. Ska passa på och stanna några dagar, få lite mer fi-grejer gjort samt försöka hinna turista lite mellan varven. Och gå på glöggfest som Gudrun bjudit in till.

Så den lediga dagen firas i tvättstugan och ska sedan fortsätta med en tur med dammsugaren, gissar jag. Måste snart komma i ordning här också med alla grejer. Ställa upp böcker osv. Fast jag är en bokhylla kort, det är lite synd. Gillar mina böcker, de är som en av få grejer som känns riktigt som mina. Men det löser sig senare.

Inga kommentarer: