fredag, december 07, 2007

To do: Schyffert show

Åh, jag vill gå och se Schyfferts show. Men jag har fått för mig att han bara finns runt i södra Sverige... Får väl lägga det på min 101 things to do in 1001 days-list som jag blivit smittad av Ulrika att påbörja. Har filat på den lite på jobbet, och de första 50-60 sakerna var easy peasy, men sen blev det klurigare. Frågor som "kommer jag verkligen göra det här?" och "vill jag göra det här eller önskar jag bara att jag ville?" osv rullade runt en stund, varpå en del strykningar kom till. Nu är jag väl uppe kring nr 90 trots allt, så håll ut. Nån gång kommer jag troligen att publicera åtminstone större delen av den färdiga listan.

Anna, kom igen nu, sen är det din tur...

Edit: OMG! Schyffert kommer faktiskt till Umeå den 26 mars!

Inga kommentarer: