torsdag, december 27, 2007

Trälim for God sake!

Fick ett spel och for till stan för att byta Mattias skjorta (som nu fanns i rätt storlek) samt gå på Clas Ohlsson och köpa trälim så att mitt vardagsrumsbord kan sluta gunga. Provade med mina nya verktyg igår, men se det blev inte bättre.
Väl på CO blev det dyrare än väntat. Jag köpte cd-hållare till pärm så att jag kan organisera mina brända skivor, impulsköpte en stjärna till julgranstoppen (ska man ha har jag hört) och gjorde slag i saken (säger man så?) och köpte den svarta fina, trådlösa telefonen jag tittat på så länge, med telefonsvarare. Det fick bli en julklapp till mig själv. Även om kontot tyckte sådär om det så tycker jag nog att jag gjort mig förtjänt av det. Den var inte så jättedyr ändå, runt 400:-. Har precis kopplat in den och dessvärre så låter den konstigt när den laddar. Får se om den är kaputt eller bara lite ledsen. Snart ska iaf även de som inte ringer mig via Gizmo kunna nå mig på en hemtelefon!

Väl uppackad hemma så inser jag att jag däremot inte köpte något trälim

1 kommentar:

tiarafeministen sa...

är inte trälim lite av ngt som finns i var persons hem? Testa hos en granne =)