lördag, juni 05, 2010

Att modifiera sin irl-gear

Jag tror att jag nu får tvingas erkänna att jag är förkyld igen. Snörvlar som en tok och nyser som detsamma. Så väldigt farligt är det dock inte så jag har inga planer på att ställa in kvällens utgång med brudarna.

Hade tänkt att försöka modifiera en tunika jag köpte för nåt år sen men som jag aldrig använt egentligen just för att den behöver grejas om. Men sånt blir ju aldrig av. Delvis för att jag inte är så bra på det. Man kanske skulle gått en kurs i sömnad så att jag kan sy mina egna kläder (Lena Ph-varning)? Inga fler tårar i provhytterna på stan, hur bra vore inte det? Men jag är inte alldeles övertygad om att jag besitter talangen.

Ännu bättre vore det förstås att ha en egen sömmerska i sin närhet. Man kanske skulle skicka Anna eller nån på sykurs istället? Hm...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jomenjustdet!!! Hahahaha!

Camilla sa...

Verkar härja en hel del förkylningar nu, snörvlar själv :( Krya på dig!

Sara sa...

Anna: Inte det alltså? ;)

Camilla: Tack för det och detsamma tillbaka!