lördag, juni 05, 2010

Upgrade, check!

Ok, irl-gearen är något modifierad. Det blev inte jättesnyggt och jag tror att jag lyckades bli av med lite durability, men jag får väl hålla mig längst bak i raiden på puben ikväll eller gemma upp mig lite. Inte lätt att vara clothare, man blir så sårbar... Och det ser ut som att jag får dras med min fusk-läderhandväska som enda weapon, men jag tror att det kommer att räcka till. Det är ju inte 25-manna, trots allt. Förhoppningsvis blir det en billig repair imorgon.

Ok, ja det kan vara så att jag inte haft tid att spela WoW på hela veckan och kanske har lite abstinens...

1 kommentar:

Korpen sa...

Du får väl se det som ett RP-event och skita i statsen lite.

och så ska du väl kanske vara glad att du inte bär plate till vardags, visst det är lätt att torka av när man spiller något, men tänk så jobbigt att måsta gå till smeden varje gång man går in i ett bord och repar lacken och får en buckla. För att inte tala om hur tung en plate-rustning måste vara.

Någon gång måste jag prova dricka alkohol för att se om det dyker upp en announcment att Korpen feels a bit tipsy etc.