lördag, juni 26, 2010

Rygguppdatering

Ryggen är inte direkt bättre. Snarare har det den sista dryga veckan varit snäppet sämre. Det gör ont nästan hela tiden och den senaste veckan har det börjat påverka hela mig. Jag är konstant trött, sover dåligt, är lättirriterad, väldigt lättstött (bl.a helt övertygad om att ingen tycker om mig längre) och vill helst av allt bara gömma mig bakom en sten. Stundvis vänder det till ilska och jag skulle lätt kunna avreagera mig fysiskt på något levande såväl som nåt dött ting alt börja storlipa i ren ilska.

Jag försöker dock att inte visa utåt så mycket hur det känns, jag vill inte gnälla eller vara besvärlig (jag har dock bestämt att bloggen får vara ett undantag), istället så biter jag ihop ännu hårdare och försöker se ut som vanligt, något som antagligen bara ökar på spänningen. Men vad kan jag annars göra?

Igår var faktiskt en hyfsad dag ryggmässigt, men idag känns det sådär att jag skulle vilja puckla på någon av frustration. Det gör skitont, helt enkelt.

Inga kommentarer: