lördag, juni 12, 2010

Syskonkärlek

Jag har haft en systeröverdos i ett par dagar nu, därav min bloggtystnad. Det har verkligen varit roligt, både jag och M har varit så sociala att jag tror att syrran pustar ut nu hemma i sitt rum, utmattad av de jobbiga typerna hon hängt med.

Men, vi har lärt oss att man hänger/äter på Subway numera (riktigt gott), att man piercar sig hos nån som "heter" Offer (...), att det finns utrymme för en ny (namnlös?) stil som varken är goth eller emo och en massa annat användbart. Tillbaka har M pratat bilkörning, webb-grejs samt lärt henne en massa dumheter (säkerligen) och jag hur man planterar om växter. Hm. I'm all about the fun.

Nej, men jag tror hon haft trevligt. Tillräckligt för att åter lyfta frågan om att flytta in hos mig, så då kan det ju inte ha varit helt hemskt.

Inga kommentarer: