torsdag, juni 17, 2010

Jag älskar min Desire men...

Jag har kommit på tre saker som är klara minus vad gäller min nya älskade mobil:

1. Hörlurarna som följde med är så dåliga att de inte ens förtjänar att kallas hörlurar. Det är sämre ljud i dem än i en gammal kassettbandspelare. Dessutom så stora att man måste vara Dumbo för att de inte ska skava och sen trilla ut.

2. Eftersom man måste ladda den senaste generationens mobiler (aka smartphones) väldigt ofta räcker det knappt till att bara ha en laddsladd att tillgå. Man kan då tycka att det borde vara samma typ av laddsladd till den tidigare HTC-varianten Hero så att man kunde knipa någon annans sladd när det krisar. Men se de är inte alls likadana.

3. Mobilen har en riktigt hygglig kamera (för att sitta på en mobil) men det är väldigt synd att man inte la till ett linsskydd. Jag är oerhört rädd att den ska repas i allmänhet men en repa på kameran vore väldigt illa. Jag måste nog undersöka möjligheten att sätta dit nån plastfilm eller så. Nån som vet om det funkar?

Inga kommentarer: