torsdag, juni 10, 2010

Finbesök i stan

Det har varit en skön dag idag, vädermässigt. Jag var smart, lämnade bilen hemma och tog en promenad ner till stan och mitt besök hos sjukgymnasten. Det var nämligen proppat med folk precis överallt, trafiken var hysterisk. Annars brukar jag ta bilen eftersom jag blir rätt mör av behandlingen, men idag blev det istället en skön promenad och det gick bara bra.

Ikväll har jag plockat upp en vilsen Stockholmare, Miss J, på flygplatsen och kört honom till vännen R. De ska ut och vandra nån led inåt landet, hade de tänkt. Imorgon får jag dock disponera J alldeles själv en stund och antagligen lite på måndag också. Det ska bli väldigt trevligt. Det var roligt att se honom. Helst vill man ju ha alla sina goda vänner i närområdet, men man kan väl inte få allt här i livet?

Inga kommentarer: