onsdag, juni 02, 2010

Jobbmöte och smet!

Hektisk dag det blev. Jag höll nästan på att glömma att jag hade ett jobbmöte inplanerat, men jag kom på det i god tid som tur var. Så det blev ett par timmar där. Sen ner på stan i jakt på födelsedagspresent till M som fyller år imorgon. Han är lite motvillig firare (hans plan var att gräva potatisland med sina föräldrar...), men jag tycker definitivt att man ska firas lite även som vuxen. Personligen gillar jag att bli firad, även om jag vet att man ska säga att man inte behöver, eller inte vill.

Jag hittade iaf en present som jag hoppas blir bra och nu förbereder jag tårtan. Tårtbotten står redan i ugnen eftersom jag ska jobba inatt och behöver sova halva dagen imorgon. Men jag tror att det kan bli bra. Jag önskar att jag vore ledig imorgon så att vi kunde gått ut och ätit eller nåt, men det kommer jag nog inte kunna vara. Men tårtfirande måste man ju ha iaf.

Inga kommentarer: