tisdag, juni 22, 2010

Statusuppdatering

Låg fart, är väl sammanfattningen för tillfället. Eller det kanske inte alls är så. Nånting är lågt iallafall.

Anyway. Idag har jag besökt gymmet igen för första gången sedan ryggen la ner. Lite mot rekommendationerna men jag fick ett akut behov av endorfiner. Körde 35 minuter cardioprogram på crosstrainern och det gick rätt bra. Smärtade lite i ländryggen men inte mer än att det kändes ok. Det är svårt att veta hur mycket smärta man törs tolerera bara. Själva gymmet med alla maskiner drog i mig efteråt men jag stod emot och lät det räcka så. Skönt att få bli lite trött och svettig en stund ändå.

Ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Ligger efter med sömnen ganska ordentligt och imorgon har jag lovat köra M från verkstan till jobbet när han lämnat in bilen kl 7.15 (!).

Inga kommentarer: