måndag, juni 07, 2010

Balkongpimpning & finbesök

Jag skulle väl ha städat lite idag men jag skjuter upp det (för ovanlighetens skull?), tror jag. Ska försöka varva ner lite istället innan jag ska ut och jobba två nätter med start ikväll. Vädret startade lite tveksamt men nu är det sol på balkongen så jag kanske idkar lite häng där en stund. Jag borde kanske pyssla lite med mina växter där ute. Jag ligger efter lite i balkongpimpandet i år. Skulle vilja köpa nån gammal sliten men fin bokhylla att ha där ute och fylla med mina örtodlingar. Får se om ekonomin tillåter ett loppisbesök mot slutet av veckan.

Det är väl annars en anledning att städa lägenheten lite; så att man kan bjuda hit nån för lite mer socialt balkonghäng fina dagar. Miss J kommer ju dessutom till stan till helgen och jag tror att jag skulle få låna honom en stund på fredag och måndag så då kan det ju bli balkonghäng om inte annat. Borde kanske hitta på nåt spännande att sysselsätta oss med, men jag vet inte vad det skulle vara än. Hm...

Inga kommentarer: