måndag, juni 04, 2007

Tröttdag

Idag har jag mest varit trött. Det blev ju inte så mycket sova igår på dagen eftersom det kalasades och så. Fyra timmars sömn är inte tillräckligt mellan två 10-timmars nattpass, kan jag konstatera. ändes verkligen imorse när jag skulle köra 5 mil hem på en ganska tom E4. Så idag har jag tillåtit mig att sova. Väldigt skönt, men jag är fortfarande seg och trött.

Har trots det varit på styrelsemöte ikväll. Hos grannen, hur skönt är inte det? Slippa köra till stan. Det var styrelsen i byalaget som har haft möte och bl.a planerat midsommarfirandet i byn. Trivsamt och på en annan nivå än vad jag är van vid.

Jag läste färdigt Stieg Larsson-boken inatt. Lite dubbla känslor att läsa sista sidan. Ska recensera den mer ingående senare.

Och imorgon efter 16 kan jag hämta ut min dator! Weeee!

Inga kommentarer: