onsdag, juni 27, 2007

"You're analog players in a digital world"

Oj, mycket WoW blev det igår. Skojigt faktiskt. Men ganska så tidsödande. Men det var perfekt väder för det igår också, får jag urskuldra mig med...

I vilket fall så fick jag med Tobias och Mattias på bio på kvällen igår. Vi såg Ocean's thirteen. Den var rolig och ungefär lika fartfylld som ettan. Jag tycker den var helt klart värd att se. Självklart blir det aldrig samma överraskningsmoment i en uppföljare, men jag tycker ändå det fanns lite twister som var kul. Och ja, det är lite trist att tjejerna som var med (väldigt få) mest spelar roll som just kvinnor; de har inga särskilda skills men de går att förföra i syfte att komma åt något annat...
Eddie Izzard var med i en roll som listig britt, och gjorde det mycket bra. Han är en bra skådis, det får jag säga. Bara han nu undviker de där små och dpliga rollerna han har gjort här och var så ska det nog gå bra.

Idag solsken och varmt igen. Det kan hända att vi ska paddla kanot på Sävarån idag, från Sävar till havet i Skeppsvik, och sedan bli hämtade där med båt av Mattias pappa. Vi får se hur planerna blir. Tobias sover fortfarande..

Inga kommentarer: