torsdag, april 18, 2013

Torsdag

Det känns nästan bortskämt att beklaga sig över trötthet när jag bara jobbat två dagar och redan kan se fram emot helgledigt. Tredagarshelg för att ta igen mig efter semestern, det låter inte ens bra... Men så är det och skönt ska det bli!

Jag har ändå känt mig piggare idag, fått en massa gjort osv. Det är mer sällan nuförtiden som jag är ensam på mitt kontor men idag har det varit så och som ombyte är det inte alls dumt ibland. Det är trevligt att dela kontor men ibland känns det som att jag får mer gjort och har större möjlighet att fokusera mer när jag är själv. Så lite tudelat det där.

Imorgon ska jag bara lata mig. Jag borde antagligen städa och tvätta lite mer men det skulle vara skönt med en lugn dag utan måsten. Sen på kvällen vankas det middag på en av restaurangerna i stan. Bäst-Simon fyller 30 imorgon och det ska firas med middag i sällskap av ett glatt gäng. Det ska bli väldigt trevligt!

Inga kommentarer: