söndag, april 28, 2013

Först shopping, sen kyrkbesök - like you do

Det blev en trevlig shoppingdag igår. Inte minst för att Ulrika bestämde sig för att hoppa på också. Hon och Lil'sis var väl de mest lyckosamma, de hade båda med sig något hem från klädbutikerna. Själv nöjde jag mig med att ha storhandlat på maxi... Sara-style på den shoppingen, med andra ord. Men det var okej.

Vi hann dock inte med något besök på Plantagen, vilket var önskat. Men det får bli en annan gång. Jag var nog ändå inte riktigt i fullt handla-humör så jag hade antagligen inte hittat något där heller.

Nu har jag nästan fått liv i resten av familjen. Vi ska klä oss i våra "sunday-best" (som att jag hade någon sån) och fara till kyrkan, tro det eller ej. Men nej, vi har inte plötsligt gått och blivit religiösa och önskat återinträde i Svenska kyrkan, vi ska gå som åskådare/besökare på M:s systersons dotters dop. Väldigt trevligt ska det bli!

Inga kommentarer: