torsdag, april 04, 2013

Torsdag

Det finns ju bättre sätt att avsluta arbetsdagen på än att upptäcka att man tolkat ett datum för en deadline lite fel. Åt fel håll, så att säga. Men det gick bra ändå, jag var nästan i mål redan när jag insåg det och hann just före tiden gick ut. Kontrollfreaket i mig, som trodde hon snarare skulle bli klar ett halvt dygn i förtid, fick sig dock en liten shake, och det kanske är bra ibland det också.

Men det blir ingen flexdag imorgon som jag tänkte i början av veckan. Det känns inte värt att gå på helg tidigt om jag känner att jag har saker kvar att göra. Men en halvdag ska nog inte bli några problem att ta ut. Sen blir det ledigt fulla helgen!

2 kommentarer:

Nika sa...

Men nu såg jag att det ser likadant ut för dig, när man är på bloggens första sida så att säga. Konstigt.

Jag vill ta bort ordverifierings grejen. Bra eller anus?

Sara sa...

Jo det ser likadant ut här.
Hm, tja testa. Jag fick en del spamkommentarer när jag gjorde det, men det måste ju inte bli så.