söndag, april 07, 2013

Söndag

Sicken rastlös kväll jag haft. Visste som inte vad jag ville göra riktigt. Spelade en stund, ledsnade. Letade efter film på netflix m.m, ledsnade när jag inte hittade nån som passade för humöret. Letade tv-serie, samma sak där. Tillbaka till spelet en stund, ledsnade. Fixade lite tvätt, dog av uttråkning. Osv.

Och nu är det som inte så mycket tid att göra något på. Snart dags att duscha och börja tänka på refrängen. Hur trist det än känns. Helgen är redan över! Fort gick det.

Imorgon ska jag försöka få ordning på hur det blir med jobbet den här veckan. Sen är det planering av resrutt, kolla in eventuella stopp på vägen som önskas, fixa med inköp för lite resfika osv. Om jag inte behöver kompromissa bort min på schemat lediga torsdag så ska den ägnas åt att städa och fixa packningen. Det finns faktiskt inget bättre än att komma hem till ett okej städat hus. Och så känns det bättre när blandade hus- och kattvakter ska komma och stanna hemma hos oss när vi är borta.

Inga kommentarer: