onsdag, september 26, 2012

Onsdag

Huvudvärk känns ju onödigt att ha på sin lediga dag. Inte för att jag vill ha det på jobbet heller i och för sig, men just nu känns det bara onödigt. Antagligen beror det på att jag suttit lite för mycket vid datorn i min inte alldeles för bekväma kontorsstol för jag har lite ont i axlarna också.

Men men, det går väl över.

Annars tycker jag inte att jag har spelat sådär väldigt mycket egentligen. Jag är slagen med hästlängder av ett flertal i guildet, inte minst den oäkta mannen som ligger väldigt långt framme för tillfället. Fast jag har å andra sidan inte heller så bråttom. Visst, jag vill också haka på och komma med i ett raidinglag när det blir dags, men samtidigt känns det kul att verkligen uppleva levlandet. Det är fem nya levlar och vem vet när nästa expansion kommer? Det lär vara 1-2 år bort i vart fall. Då vill jag inte ha kastat mig igenom det på några dagar.

Och ja, snart ska jag sluta blogga om WoW igen och fortsätta som förut. Det är bara så just nu.

Inga kommentarer: