söndag, september 02, 2012

Söndag

Så var jobbhelgen gjord. Väldigt smärtfritt, lyckades till och med jobba ikapp en del från min sjukvecka. Idag var tanken att jag skulle umgås med lil'sis efter jobbet så jag köpte med brunch på vägen dit. Men när hon väl behagade stiga upp som först strax efter kl 13 hade jag hunnit både bruncha, fika och powernappa. Och leka slut (för stunden iaf) på terrorkattorna som tycks ha i det närmaste oändlig energi. 

Till veckan ska jag försöka stanna i stan några dagar. Det har blivit väldigt få nätter i stan den här sommaren. Splittringen över det delade boendet är total. Jag trivs så bra att vara på landet, men å andra sidan saknar jag att bo med världens bästa lil'sis också. Och jag tror mig ana att den känslan är ömsesidig. Så den här veckan när hon inte har så många kvällspass som annars ska jag passa på att snika åt mig ett par systerkvällar. Ser fram emot det.

Inga kommentarer: