lördag, september 22, 2012

Sleepy head

Jag somnade strax efter att Polly (Jennifer Aniston) hade gjort entré i Along Came Polly (2004) igår. Vaknade till Beatlesmusik från filmen Across the Universe (2007) (en film jag velat se länge men aldrig kommit till skott med), men då med en katt på min arm istället för M. Han satt och, som det lät, pvp:ade i WoW i sovrummet. Nästa gång jag vaknade låg han dock åter bredvid mig i soffan och såg nåt program om Hitler (tror jag, jag minns inte så noga, men svartvitt var det). Strax därefter gick vi och la oss.

Antagligen en dålig start på sömnen för sen har jag sovit lite oroligt inatt. Haft ångestdrömmar och vaknat en massa. Låg vaken vid 6 imorse och spelade wordfeud med Anna på mobilen men slumrade flera gånger därefter innan jag till sist steg upp halv tio (när hände det senast?).

Idag ska vi fara till stan och tvätta nybilen. Tydligen är den för fancy för att automattvättas så den ska handtvättas (och långsamt torkas av tio väna älvor, antar jag? :). Det blir säkert bra. 

Inga kommentarer: