fredag, september 14, 2012

Go On (2012) och Matthew Perry

Jag vet inte jag, men att jag för det första glömde bort att jag redan sett pilotavsnittet av Go On (2012) för ett par veckor sedan och att jag för det andra somnade mitt i det andra avsnittet idag, kanske inte ger den splitter nya Matthew Perry-serien särskilt högt betyg? Av någon anledning vill jag dock väldigt gärna att det ska gå bra för honom, att han ska få en serie som stannar. Och det trots att jag själv är av uppfattningen att det mesta han gör (med undantag för ett par filmroller*) har lite för hög procent av Chandler i sig.

Jag gillade Studio 60 on the Sunset Strip (2006) allra bäst hittills och trodde faktiskt den skulle få vara kvar, men inte heller det projektet blev långvarigt. Frågan är om det här blir det. Trailern nedan är som att snabbspola hela första avsnittet (vilket dessutom gjorde det roligare) så vill ni se serien; se inte hela trailern.



*Kan rekommendera Birds of America (2008) och Numb (2007)

Inga kommentarer: