tisdag, september 11, 2007

Gröt i huvudet...

Två dagar nygammal student och helt färdig i huvudet. Finns tusen saker att blogga om, inte minst alla intressanta iakttagelser jag gjort i klassrummet, mestadels av feministisk karaktär vilket är väldigt sporrande. Men jag orkar inte. Jag är inte van att vara uppe vid 6 på morgonen, eller jo, men då brukar jag vara på min peak och veta att jag snart får sova. Gå upp klockan sex är tufft när man inte är van, så är det. Inte så dumt att sova efter jobbet istället för före ändå.

Det var länge sedan, men idag blev jag lite bebissjuk också. En tjej på kursen har haft med sig sin 5 veckors gamla minimänniska. Lite svårt att koncentrera sig på powerpoint (när ska detta ebba ut???) när den låg där alldeles framför mig hela eftermiddagen. Skumt. Inte jättelikt mig.

Nä, nu ska jag peta ut linserna, ta en kanna vatten och lägga mig i sängen framför en film och troligen somna inom en alldeles för kort stund. Imorgon måste jag vara på jobbet senast 8 för vår underbara temadag..

Inga kommentarer: