söndag, september 02, 2007

Projekt: student

Det visade sig vara bra att jag tackade ja till samtliga tre kurser jag kom in på, för det ser inte enkelt ut att få ihop det med någon egentligen. Den jag helst ville gå funkar väldigt dåligt med mitt arbetsschema och annat planerat i kalendern, så den får helt enkelt utgå, ev får jag försöka till våren igen. De andra två har schemalagda träffar (samtliga är på distans med obligatoriska träffar) i stort sett samtidigt så då är det bara att känna efter vad jag är mest sugen på just nu. Så som det ser ut så ska jag läsa Projektledning 15hp. Start 10 september. Exciting.

Jag hoppas bara att jag ska kunna byta bort mitt arbetspass på söndag, alt att jag kan skippa första förmiddagen av kursen. Lite klurigt, men det ska väl kunna ordna sig på något sätt? Jag behöver verkligen läsa det här så att jag kan få klart min examen och kanske kanske komma från mitt jobb. Ska det vara så svårt?

Inga kommentarer: