onsdag, september 26, 2007

Ledig kväll!

En ledig kväll! Helt otroligt. Mattias kom hem med mitt favvo bubbelvin (nr 7711, billigt men gott :) och jag har gjort fetaostsallad och ska värma bröd i ugnen. Mys. Verkligen vad jag behöver ikväll. Det och en feelgood-film. Ska nog se Little miss Sunshine om jag får bestämma. Ska väl vara en feelgood-film? Såg en annan feelgood häromkvällen när jag var ensam hemma; Friends with money. Den är superbra och blir nog bara bättre för varje gång jag ser den. Frances McDormand är helt magnifik som alltid även om hon är helt crazy i filmen. Hm...ja se den!

Imorgon är det planerat för en tripp till Sundsvall och IKEA tror jag. Om inget annat dyker upp ivägen. Som svårt att hitta dagar då det passar med att göra såna större grejer nu. Alltid är det något. Sen på kvällen är det Fi-möte. Fredag kommer det besök från Fi-styrelsen och stannar till lördag. Vi ska prata kongress bl.a. Och på lördag fyller Mattias mamma så det lär väl bli något av det också.

Inga kommentarer: