tisdag, september 18, 2007

A million dollar idea?

Hm. Har senaste dagarna haft återkommande känslobortfall/domningar i mittenpartiet av ryggen. Helskumt. Undrar vad det beror på? Borde verkligen träna ryggen igen. Eller ja, hela mig kanske. Är som en lös degklump. Jag önskar verkligen att jag tyckte det var roligt att träna.

Kanske är det ett sånt ställe jag skulle öppna? En träningslokal för soffisar? Ett opretentiöst ställe där alla som jag är välkomna. Dit ingen vältränad får komma in... Vore något. Kanske måste ha taxiservice också så att de faktiskt tar sig dit. En taxi som står utanför huset och tutar en kvart innan träning så att de/vi inte kan smita. Miljötaxi förståss... Flintstone-variant kanske så är uppvärmningen klar innan man är framme. Idéer som kommer när huvudet är på sparlåga...

Inga kommentarer: