tisdag, november 12, 2013

Små vuxna män med ljussablar

Jag har ju tipsat om Graham Norton Show redan, men det här specifika avsnittet måste jag tipsa lite extra om. Speciellt om du som jag är lite Star Wars-nerd och/eller har en mycket soft spot för Ewan McGregor och/eller Chris O'Dowd. Som bekant kvalar jag in kraftigt på samtliga dessa kriterier och tokskrattade mig igenom det här avsnittet. Jag menar, knappt tjugo minuter in står tre manboys och fäktar i en halvmörk talkshowstudio med varsin lightsaber. Kan det bli bättre än så?


För övrigt borde ni också se till att se Beginners (2010), filmen som Ewan McGregor pratar om (avsnittet har ett par år på nacken nu). Det är faktiskt en av mina favoriter, en film jag borde se om igen. En vacker film, man blir varm av. Min recension finns för övrigt här. Christopher Plummer är fantastisk.

Inga kommentarer: