torsdag, november 14, 2013

The helg is coming!

Tro det eller ej, men imorgon är det ledig dag för min del igen. Mitt nya schema är lite...ojämnt, kanske jag kan säga lite diplomatiskt. Men en långhelg var fjärde vecka är inte fel.

Imorgon ska jag ägna ledigheten åt att hjälpa Lil'sis städa lite, handla mat och fönstershoppa lite. Förhoppningsvis hinner jag med en dejt med Simon också, det är nåt som händer alldeles för sällan numera. Sen blir det en fredagskväll i minifamiljens lugna vrå på landet. Resten av helgen är ganska oplanerad. Och det känns skönt faktiskt. Då kan jag pyssla lite hemma, läsa i mina böcker som förhoppningsvis kommer imorgon och passa på att suga åt mig lite solljus på nån promenad. Känns precis lagom. Då är jag förhoppningsvis laddad för 6-dagarsveckan på jobbet nästa vecka.

Inga kommentarer: