söndag, november 24, 2013

Helgavslut

Nu är snart helgen avklarad, endast lovad närvaro vid en raid i WoW ikväll återstår i stort sett. Ska jag vara ärlig är jag lite kluven; det var väldigt kul förra söndagen och det blir det säkerligen ikväll också, men handen på hjärtat så känner jag stor brist på ork och hade helst egentligen lagt mig i soffan och försökt göra en tidig kväll. Men, jag har lovat och som sagt så blir det säkert roligt.

M och jag har varit på 1-årskalas idag, det var väldigt trevligt. Kan bara inte riktigt förstå att det är ett helt år sedan M:s systerson fick sitt sötmonster till dotter, det känns inte riktigt så länge. Hon var förstås lika bedårande som alltid och ganska omedveten om att allt ståhej var för hennes skull. Och så föredrog hon att tugga på plastskeden före tårtan. Presenterna var väl inte heller det mest spännande, de gamla tycktes duga gott. Jag gissar att det kommer ändras till senare födelsedagar...

Inga kommentarer: