söndag, november 10, 2013

Söndag

Friskanmälan gjord så imorgon blir det jobb igen. Det känns skönt. Jag är feberfri och huvudvärken har inte funnits med idag. Men tröttheten sitter i lite, även om det inte är på samma sätt som tidigare dagar. Jag har faktiskt kunnat slappna av och sova ganska bra i helgen, det var som att stressen la sig så snart jag tagit beslutet att varken jobba i fredags eller under helgen. Det var behövligt.

Jag och vi har velat fram och tillbaka men ikväll blir det ändå ett biobesök som avslutning på helgen. Vi ska se Gravity (2013), som jag hört blandade åsikter om men helt klart mest positivt. Så vi får se. Jag hoppas bara inte att den ska vara ångestframkallande, rymden ger mig lite såna känslor ibland faktiskt. Jag har mest hört att den, udda nog, ska ge känsla av klaustrofobi. Vi får väl se på det.

Inga kommentarer: