onsdag, oktober 30, 2013

"I'm here tonight to explain cheese"

Mitten av veckan och det känns både som att det gått fort och som att det sniglat (hihi) sig fram. Efter lite ansträngning är jag på något bättre humör men sömnen är det fortfarande halvkasst med. I helgen får det bli sömnfest, som en kollega sa. Om det går.

Jag har ju varit i stan lite nu när Lil'sis är ute på äventyr så att hennes kattor inte blir så ensamma. därmed har jag även återupptagit mina arla promenader till jobbet. Riktigt skönt faktiskt. Jag uppskattar stunderna i bilen med M till och från jobbet mycket också, men nu när humöret inte varit på topp så har det varit rätt rensande att få gå ensam med hög musik i lurarna och andas djupa andetag av den kalla morgon- och kvällsluften.

Jag kanske skulle behöva dansa lite med Eddie Izzard...

2 kommentarer:

Linda sa...

TACK!

Älskar Eddie Izzard!

Sara sa...

I aim to please ;)